The Victoria's Secret Fashion Show (2011) Online Subtitrat

The Victoria's Secret Fashion Show (2011) Online Subtitrat

Un alt an, o altă experienţă frustrantă. Este aproape ca si cum sunt torturaţi-mă de fiecare dată! Deschiderea 2010 a explodat mintea mea cu un cântec nou n-am auzit înainte, o intrare creativ de model, etc In acest an? Snooze Fest! Kayne început bine cu mentiunea 2007 în legătură cu pierderea lui super-erou (un membru al familiei a murit) şi nu putea să facă spectacol. Se răceşte de performanţă, piesa se ​​răcească şi-l bine cu ochiuri cu modele si costumele lor. Deşi eu personal nu-mi pasă de rap jumătate canta jumătate,. Apoi intră complet în afară cu Kayne duet cu Jay-Z, dacă se poate numi asa. Ei nu au fost într-adevăr cântat, au primit bleeped o mulţime în timp ce ei au mers înainte şi înapoi pe murmur despre nimic şi nu au existat modele de pe pista tot timpul! Ei au trebuit să taie din nou stadiu fiecare 20 de secunde doar pentru a ţine oamenii de la oprirea televizorului. Ceea ce în lumea????
Anul trecut am urât mişcările excesive camera foto, bucăţi, zoom, focalizare nebunie, etc In acest an, am simtit ca au fost mai subtile, cu toate aceste elemente si a functionat mult mai bine.Camera a petrecut mai mult timp iubitoare de modele, şi câteva fotografii slow-mo facut inima mea sari peste o bataie. Cu toate acestea, au distrus un lucru bun prin utilizarea slow-mo prea mult şi am devenit plictisit de ea. În general, activitatea aparatul de fotografiat şi de editare a fost mult mai bine plătite şi mai mult respect pentru modele, în cazul în care face nici un sens.

Durata: 42 min
Gen: Tv Show
Actori: Lily Aldridge, Alessandra Ambrosio, Jesse Carmichael


 


Distribuie